Komfortowa, nowoczesna i ergonomiczna kabina. Sprawdzony, niezawodny i ekonomiczny, silnik. Nowoczesna, lekka i funkcjonalna zabudowa. Czego chcieć więcej? Może taniego leasingu? A proszę bardzo - zaczynamy od 101%.
Natychmiastowa dostęność.
RENAULT MASTER Podwozie Pojedyncza Kabina FWD (przednia oś napędowa), lakier biały
Wersja wyposażenia EXTRA 3,5T L3, 2.0 dCi 170 KM E-VI [TPU 2N3 3S4M]
Opcje dodane: kryterium homologacyjne EMRD3; światła przeciwmgłowe; siedzenia przednie podgrzewane; Pakiet Conversion 2 (opcja do zabudowy: przedłużone okablowanie +65 cm, lusterka zewnętrzne o przedłużonych ramionach, opcja do zabudowy: antena ecall montowana w lusterku bocznym antena radiowa na dachu); Pakiet Airbag (poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, boczna poduszka powietrzna kierowcy, wyłącznik poduszki pow. pasażera); asystent świateł drogowych; częściowo lakierowany zderzak przedni; wzmocniony akumulator; kołpaki pełne airna; oświetlenie kabiny LED
Zabudowa:
Kontener 8EP wymiary wewnętrzne dł. 4.200 x szer. 2.150 x wys. 2.200 mm
- Zabudowa kontenerowa, dach widny , podłoga ze sklejki
- Drzwi boczne otwierane o 180 st., klamka kasetowa wewnętrzna, blokowana kluczem
- Listwa naścienna ALU do mocowania ładunku za pomocą drążków lub pasów
- Boczne Osłony p/wjazdowe 1 listwa na wspornikach uchylnych
- Skrzynka narzędziowa 40 L- 1 szt po stronie lewej - przód
- Spojler dachowy, kolor biały
- Rama pośrednia (podłużnice i poprzeczki) aluminiowe
- Ściany z jednolitych paneli Sandwich 25 mm
- Pokrycie ścian od zewnątrz i wewnątrz z gładkiego laminatu w kolorze białym ( waga 5,5 kg/ m2), rdzeń z XPS
- Dach z mlecznego laminatu na konstrukcji z profili aluminiowych
- Profile narożne górne i boczne - aluminiowe anodowane
- Profil obwodowy podłogi aluminiowy z wpustem do mocowania pasów ładunkowych
- Na ścianach, przy podłodze listwa ochronna aluminiowa o wys. 140 mm
- Podłoga ze sklejki dwustronnie foliowanej z fakturą p/poślizgową
- Rama tylna (portal) aluminiowa anodowana
- Drzwi tylne aluminiowe anodowane 2 skrzydłowe, symetryczne, otwierane o kąt 270o, uszczelki drzwi wewnętrzne dociskowe, wypełnienie drzwi z panela typu Sandwich
- Zamknięcie ryglowe zewnętrzne z klamką kasetową blokowaną kluczem, osprzęt INOX, po jednym zamku na każde skrzydło
- Blokady drzwi tylnych w pozycji otwartej o 270o na zewn. ścianach bocznych - ze stali nierdzewnej
- Oświetlenie wewnętrzne sterowane z kabiny kierowcy lub z zabudowy – 1 punkt świetlny,
- Zabudowa w kolorze białym (malowanie na inny – uzgodniony kolor za dopłatą)
- Oświetlenie zewnętrzne nadwozia zgodne z EKG + 3-cie światło stop na górze ramy tylnej
- Nadkola i fartuchy p/błotne – zgodne z EKG
- Boczne Osłony p/wjazdowe 1 listwa
- Skrzynka narzędziowa zamykana na klucz 41l 1 szt
Komfortowa, nowoczesna i ergonomiczna kabina. Sprawdzony, niezawodny i ekonomiczny, silnik. Nowoczesna, lekka i funkcjonalna zabudowa. Czego chcieć więcej? Może taniego leasingu? A proszę bardzo - zaczynamy od 101%.
Natychmiastowa dostęność.
RENAULT MASTER Podwozie Pojedyncza Kabina FWD (przednia oś napędowa), lakier biały
Wersja wyposażenia EXTRA 3,5T L3, 2.0 dCi 170 KM E-VI [TPU 2N3 3S4M]
Opcje dodane: kryterium homologacyjne EMRD3; światła przeciwmgłowe; siedzenia przednie podgrzewane; Pakiet Conversion 2 (opcja do zabudowy: przedłużone okablowanie +65 cm, lusterka zewnętrzne o przedłużonych ramionach, opcja do zabudowy: antena ecall montowana w lusterku bocznym antena radiowa na dachu); Pakiet Airbag (poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, boczna poduszka powietrzna kierowcy, wyłącznik poduszki pow. pasażera); asystent świateł drogowych; częściowo lakierowany zderzak przedni; wzmocniony akumulator; kołpaki pełne airna; oświetlenie kabiny LED
Zabudowa:
Kontener 8EP wymiary wewnętrzne dł. 4.200 x szer. 2.150 x wys. 2.200 mm
- Zabudowa kontenerowa, dach widny , podłoga ze sklejki
- Drzwi boczne otwierane o 180 st., klamka kasetowa wewnętrzna, blokowana kluczem
- Listwa naścienna ALU do mocowania ładunku za pomocą drążków lub pasów
- Boczne Osłony p/wjazdowe 1 listwa na wspornikach uchylnych
- Skrzynka narzędziowa 40 L- 1 szt po stronie lewej - przód
- Spojler dachowy, kolor biały
- Rama pośrednia (podłużnice i poprzeczki) aluminiowe
- Ściany z jednolitych paneli Sandwich 25 mm
- Pokrycie ścian od zewnątrz i wewnątrz z gładkiego laminatu w kolorze białym ( waga 5,5 kg/ m2), rdzeń z XPS
- Dach z mlecznego laminatu na konstrukcji z profili aluminiowych
- Profile narożne górne i boczne - aluminiowe anodowane
- Profil obwodowy podłogi aluminiowy z wpustem do mocowania pasów ładunkowych
- Na ścianach, przy podłodze listwa ochronna aluminiowa o wys. 140 mm
- Podłoga ze sklejki dwustronnie foliowanej z fakturą p/poślizgową
- Rama tylna (portal) aluminiowa anodowana
- Drzwi tylne aluminiowe anodowane 2 skrzydłowe, symetryczne, otwierane o kąt 270o, uszczelki drzwi wewnętrzne dociskowe, wypełnienie drzwi z panela typu Sandwich
- Zamknięcie ryglowe zewnętrzne z klamką kasetową blokowaną kluczem, osprzęt INOX, po jednym zamku na każde skrzydło
- Blokady drzwi tylnych w pozycji otwartej o 270o na zewn. ścianach bocznych - ze stali nierdzewnej
- Oświetlenie wewnętrzne sterowane z kabiny kierowcy lub z zabudowy – 1 punkt świetlny,
- Zabudowa w kolorze białym (malowanie na inny – uzgodniony kolor za dopłatą)
- Oświetlenie zewnętrzne nadwozia zgodne z EKG + 3-cie światło stop na górze ramy tylnej
- Nadkola i fartuchy p/błotne – zgodne z EKG
- Boczne Osłony p/wjazdowe 1 listwa
- Skrzynka narzędziowa zamykana na klucz 41l 1 szt