Renault Logo
Renault MASTER

Master dCi L3 Extra

245 385 PLN
  • Id: 82749
  • Paliwo: Diesel
  • Silnik: 2299 CM3
  • MOC: 120kW/163KM
  • Rok produkcji: 2023
  • Kolor: Szary
ZAMKNIJ

Kontakt z dealerem:

DECAR SP. Z O.O.

UL.MODLIŃSKA 154 B.

03-170 WARSZAWA

Cechy zewnętrzne
RODZAJ KAROSERII PODWOZIE, KABINA KRÓTKA
KOLOR SZARY
LICZBA DRZWI 2
Silnik
RODZAJ PALIWA DIESEL
POJEMNOŚĆ SKOKOWA (cm3) 2299
LICZBA CYLINDRÓW 4
MOC MAKSYMALNA (kW/KM) 120/163
Skrzynia biegów
TYP SKRZYNI BIEGÓW MANUALNA SKRZYNIA BIEGÓW
Zużycie paliwa
CYKL MIEJSKI (l/100km) 0,00
CYKL POZAMIEJSKI (l/100km) 0,00
CYKL MIESZANY(l/100km) 13.10
EMISJA CO2 0
Opis

Renault MASTER międzynarodowy: 8 EP + winda + tylna kabina back sleeper


Oto jego specyfikacja:


Podwozie FWD Pack Clim - EXTRA 3,5T L3 2.3 dCi 165 KM E-VI [TCC 2C3 3 EM]

Kolor: Szary Urban

Opcje dodane: fotel kierowcy mechanicznie zawieszony (z regulajcą sztywności zawieszenia); fotel pojedynczy pasażera z regulacją pochylenia oparcia; światła przeciwmgłowe; regulator ogranicznik prędkości; zbiornik paliwa 105 l; lusterka zewnętrzne o wydłużonych ramionach;


Do samochodu można zamówić ochronę antykradzieżową filtra cząstek stałych BEAR-LOCK:

Osłona zakrywa elementy filtra cząstek stałych DPF i chroni dostęp do tych jego miejsc, które mogą zostać przecięte lub oderwane w celu demontażu przedmiotowego filtra.

Osłona jest wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 3mm, cynkowanej ogniowo. Ze względu na zastosowaną grubość blachy, jej manualne odgięcie jest bardzo trudne, a przy próbie zastosowania jakiekolwiek narzędzia również będzie duży problem, aby blachę odgiąć. Po montażu, elementy złączne mają zrywane łby, aby uniemożliwić ich odkręcenie. Demontaż wymaga czasu oraz warunków warsztatowych, więc osłona w znaczny sposób ogranicza próbę ingerencji w elementy filtra DPF.


Zabudowa międzynarodowa CARPOL 8 EP + winda:

Wymiary skrzyni: długość 4050; szerokość 2250, wysokość 2000 mm (+ regulacja 30 cm); burtofirank zapinana na oczka, z naciągiem poprzecznym; skrzynka narzędziowa; poduszki pneumatyczne tylnej osi z kompresorem.


Jako autoryzowany dealer oferujemy firmowe finansowanie RCI Leasing oraz promocyjne pakiety gwarancyjno-serwisowe.


Wyposażenie podstawowe
  • Chlapacze przednie
  • Czujnik deszczu i zmierzchu
  • Felgi stalowe 16 z ogumieniem
  • Fotel kierowcy z regulacją pochylenia oparcia i lędźwiową
  • Fotel kierowcy zawieszony mechanicznie
  • Fotel pasażera pojedynczy z regulacją pochylenia oparcia
  • Kanapa wielofunkcyjna ze składanym oparciem (stolik obrotowy) i schowkiem w siedzisku
  • Klimatyzacja manualna
  • Kluczyk centralnego zamka ze sterowaniem przez fale radiowe
  • Koło zapasowe
  • Kołpaki ozdobne Mini
  • Lakier uni
  • Lusterka boczne o wydłużonych ramionach
  • Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie
  • Lusterko martwego pola Wide View
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Radioodtwarzacz Bluetooth, MP3, USB
  • Schowek zamykany na rękawiczki Easy Life
  • Stolik wysuwany Easy Life pod komputer z uchwytem na kubek
  • Szyby boczne sterowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy
  • Ścianka działowa przeszkona
  • Światła do jazdy dziennej LED
  • Światła przeciwmgielne
  • Tapicerka materiałowa Kompo
  • Wyłożenie przegrody działowej od strony kabiny pasażerskiej wykładziną
  • Zawieszenie pneumatyczne
  • Zbiornik paliwa 105 litrów
Opis

Renault MASTER międzynarodowy: 8 EP + winda + tylna kabina back sleeper


Oto jego specyfikacja:


Podwozie FWD Pack Clim - EXTRA 3,5T L3 2.3 dCi 165 KM E-VI [TCC 2C3 3 EM]

Kolor: Szary Urban

Opcje dodane: fotel kierowcy mechanicznie zawieszony (z regulajcą sztywności zawieszenia); fotel pojedynczy pasażera z regulacją pochylenia oparcia; światła przeciwmgłowe; regulator ogranicznik prędkości; zbiornik paliwa 105 l; lusterka zewnętrzne o wydłużonych ramionach;


Do samochodu można zamówić ochronę antykradzieżową filtra cząstek stałych BEAR-LOCK:

Osłona zakrywa elementy filtra cząstek stałych DPF i chroni dostęp do tych jego miejsc, które mogą zostać przecięte lub oderwane w celu demontażu przedmiotowego filtra.

Osłona jest wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 3mm, cynkowanej ogniowo. Ze względu na zastosowaną grubość blachy, jej manualne odgięcie jest bardzo trudne, a przy próbie zastosowania jakiekolwiek narzędzia również będzie duży problem, aby blachę odgiąć. Po montażu, elementy złączne mają zrywane łby, aby uniemożliwić ich odkręcenie. Demontaż wymaga czasu oraz warunków warsztatowych, więc osłona w znaczny sposób ogranicza próbę ingerencji w elementy filtra DPF.


Zabudowa międzynarodowa CARPOL 8 EP + winda:

Wymiary skrzyni: długość 4050; szerokość 2250, wysokość 2000 mm (+ regulacja 30 cm); burtofirank zapinana na oczka, z naciągiem poprzecznym; skrzynka narzędziowa; poduszki pneumatyczne tylnej osi z kompresorem.


Jako autoryzowany dealer oferujemy firmowe finansowanie RCI Leasing oraz promocyjne pakiety gwarancyjno-serwisowe.